کتابخانه عمومی غدیر ششده

حرفه دانش شناسی

فرهنگی واطلاع رسانی lib_shesh10@yahoo.com



 به دلیل اجاره ای بودن ساختمان پس از چندین بار نقل و انتقال به مکان های مختلف با عنایت مسئولین محترم استان و شهرستان  و منطقه در سال  1386 در قطعه زمینی  به متراژ 420 متر مربع اهدایی  شهرداری و شورای شهر ششده  با بودجه ای بالغ بر 135 میلیارد ریال شروع به احداث این کتابخانه با زیربنای 334 مترمربع گردید و در دهه مبارک فجر 1388 توسط جناب آقای دکتر دوگانی نماینده محترم مردم فسا در مجلس شورای اسلامی وحاج آقا موسوی انورامام جمعه محترم بخش وجناب آقای همتی بوشهری فرماندار محترم فسا و سایر مسئولین افتتاح گردید. نام این کتابخانه توسط اعضای انجمن کتابخانه به نام  « غدیر » مزین گردید. اکنون این کتابخانه با 7945 نسخه و9746عنوان  کتاب و 105 عنوان انواع مجلات و نشریات و اشتراک روزنامه خبر جنوب و 1446 نسخه کتاب کودکان دارای  485 نفر عضو فعال کتابخانه  می باشد .وآماده ارایه خدمات به دوستداران کتاب و کتابخوانی می باشد.

مخزن کتابخانه:تمامی 9746جلد کتاب های آماده سازی شده در این بخش در موضوعات کلیات ، فلسفه ،روانشناسی ، دین ، علوم اجتماعی ، زبان خارجه ، علوم خالص ، علوم عملی ، هنر ، ادبیات ، تاریخ و جغرافیا به شیوه رده بندی دهدهی دیویی در 25 قفسه کتاب نگهداری می شود.در ضمن کتابهای کمک درسی و تست نیزکه 500 نسخه می باشد در دو قفسه مجزا قرار دارد که دانش آموزان و افراد کنکوری از آنها استفاده می کنند.

بخش مرجع و پژوهش که شامل 170عنوان و 300 نسخه کتاب می باشد جهت استفاده پژوهشگران میباشد.

خدمات فنـی

در این بخش ابتدا پس از آماده سازی کتاب ها  که شامل مهر کردن ، ثبت ، فهرست نویسی ، رده بندی  و ورود اطلاعات  کتابشناختی به نرم افزار مخصوص کتابداری درکامپیوتر می باشد  و سپس در مخزن کتابخانه قرار می گیرد.

امـا نت کتـاب

در این بخش که مخصوص سرویس دهی به اعضا می باشد خدملت ثبت نام  ، راهنمایی مراجعین در نحوه انتخاب کتاب و و همچنین امور مربوط به « طرح کتاب من» و امانت کتاب به اعضا ارایه می شود

ساعات کار:این کتابخانه در دو شیفت صبح وعصر به صورت یکسره از 30 /7صبح تا 18 شب  آماده خدمت رسانی به مردم می باشد.

کـودک

در این بخش که 1146 جلد انواع کتاب های مخصوص کودکان وجود دارد و کلاس های قصه گویی و نقاشی نیز برای کودکان در این بخش برگزار می شود.

شرایط ثبت نام:

سالن های مطالعه

این کتابخانه دارای دو سالن مطالعه مخصوص خواهران و براداران به صورت مجزا می باشد که توسط اعضا مورد استفاده قرار می گیرد.

ساعات کار کتابخانه

این کتابخانه در دو شیفت صبح وعصر به صورت یکسره از 30 /7 صبح تا 18 شب  آماده خدمت رسانی به مردم می باشد.

تکمیل فرم مخصوص ثبت نام

ارائه یک قطعه عکس 4*3

مبلغ 4000 تومان حق عضویت سالانه

نشانی:ششده-خیابان امام علی(ع)روبروی مدرسه خواجه نصیر-پست الکترونیک:          Lib_shesh10@yahoo.com

 تلفن:43562150    

وب سایت کتابخانه های عمومی کشور:www.samanpl.ir   


 

 اعضاء محترم کتابخانه می توانندباورودبه وب سایت کتابخانه های عمومی کشوروبااستفاده ازکدملی خودبه جای گذرواژه نسبت به ثبت نام، رزروکتاب ویاتمدیدو... اقدام نمایند.

 

 

 

 

 


 

۹۲/۱۱/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
کتابخانه عمومی غدیرششده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی